foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Ласкаво просимо! Раді вітати Вас на сайті нашого Комунального закладу "Полтавський НВК №36 Полтавської міської ради Полтавської області", який розташований в мальовничому куточку Київського району міста Полтави за адресою:36042, М.Полтава, вул.Агітаційна,2. тел.56-68-40 (e-mail: school36poltava@meta.ua)

НВК № 36

Комунальний заклад"Полтавський НВК №36"

Внимание
  • Отсутствие права доступа - Файл '/cache/9/f9f5080ffa87038f591483d2fe1b9b64.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/cache/a/aa9a8ff5794b17d030407b8aee6f6593.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/cache/7/87fdaba0da01e8b46d03943f24339ce1.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/cache/b/1bf246b5312a7b039b60d7091e24ffb4.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/cache/9/f9f5080ffa87038f591483d2fe1b9b64.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/cache/a/aa9a8ff5794b17d030407b8aee6f6593.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/cache/7/87fdaba0da01e8b46d03943f24339ce1.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/cache/b/1bf246b5312a7b039b60d7091e24ffb4.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/images/20160505_092557.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/images/20160505_092557.jpg'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/images/DSC_4564.JPG'
  • Отсутствие права доступа - Файл '/images/DSC_4564.JPG'

                       Методичне об’єднання вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу

Методична проблема, над якою працюють вчителі: «Підвищення рівня професійної майстерності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін як запорука реалізації основних освітніх завдань».

 

Лучна Світлана Анатоліївна

голова методичного об'єднання

Учитель української мови та літератури

Освіта: Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Педагогічний стаж – 24 роки.

Спеціаліст вищої категорії

Звання «Учитель – методист».

Методична проблема, над якою працює учитель: «Використання новітніх технологій для впровадження модерного змісту освіти на уроках української словесності»

 

 

 Козак Раїса Олексіївна

Директор НВК

Учитель історії

Освіта: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Педагогічний стаж – 43 роки.

Спеціаліст вищої категорії.

Звання «Учитель – методист».

Методична проблема, над якою працює учитель: «Вивчення історії з використанням інноваційних технологій».

 

 

 

Печеник Ніна Василівна

Заступник директора НВК

Учитель зарубіжної літератури

Освіта: Полтавський національний педагогічний університет  імені В. Г. Короленка

Педагогічний стаж – 31 рік.

Спеціаліст вищої категорії.

Звання «Учитель – методист».

Методична проблема, над якою працює учитель: « Формування світогляду учнів на основі духовних цінностей у процесі вивчення зарубіжної літератури».

  

 

 

Ларіна Вікторія Іванівна

Учитель англійської мови та літератури

Заступник директора НВК

Освіта: Полтавський національний педагогічний університет

 імені В. Г. Короленка

Педагогічний стаж – 19 років.

Спеціаліст першої категорії

Методична проблема, над якою працює учитель: «Впровадження новітніх технологій навчання на уроках англійської мови як необхідна умова розвитку ключових компетентностей учнів».

 

 

 

Конюшенко Любов Миколаївна

Учитель української мови та літератури

Освіта: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.

Педагогічний стаж – 14 років.

Спеціаліст першої категорії.

Методична проблема, над якою працює учитель: «Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках словесності як важливий етап формування успішної особистості».

  

 

 

 

Мих Марина Володимирівна

Учитель англійської мови

Освіта: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Педагогічний стаж – 2 роки.

Категорія – спеціаліст.

Методична проблема, над якою працює учитель: «Використання інтерактивних методів навчання з метою підвищення грамотності учнів на уроках англійської мови».

 

 

 

 

 

Бойко Ірина Володимирівна

керівник методичного об’єднання 

Дата народження: 26 жовтня 1976 року

Освіта: 1994 – 1999 рр. – закінчила Полтавський педагогічний інститут ім. Короленка, історія та географія

  Загальний стаж:21 рік

 За фахом: учитель історії та географії

 Посада:  вчитель географії та історії

 Викладаю: географію, історію, правознавство, курс «Фінансова грамотність»     

 Кваліфікаційна категорія:   спеціаліст вищої категорії, витель-методист

Науково-методична проблема: Використання технології розвитку критичного мислення на уроках географії як засіб формування творчої гармонійно розвиненої особистості учня

Педагогічне кредо:Педагоги не можуть успішно когось учити,

                                 якщо в цей же час ретельно не вчаться самі

 

Іванова Вікторія Віталіївна

Дата народження:17 травня 1981 року

Освіта: повна вища

В 2003 році закінчилаПолтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, фізико-математичний  факультет за спеціальністю – вчитель математики та інформатики.

Спеціальність за дипломом– вчитель інформатики та математики

Категорія спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Педагогічний стаж17 років

 Викладаю: інформатику, математику

Проблема над якою працює вчитель: «Шляхи підвищення ефективності уроку засобами інноваційних технологій»

 

 

Сидоренко Вячеслав Григорович

Закінчив Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка у 1999 році. Отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Фізика і математика».

 

Педагогічний стаж -  21 рік.

 

Спеціаліст І категорії.

 

Курси підвищення кваліфікації проходив у 2019 році.

 

Проблема,  над якою працює вчитель:

 

«Застосування інформаційно-комунікативних технологій на уроках фізики»

 

 

 

Сидоренко Світлана Павлівна 

Дата народження: 7 січня 1974 року

Освіта: повна вища

В 1996 році закінчила фізико-математичний факультет Полтавського державного педагогічного інституту

ім. В.Г. Короленка за спеціальністю вчитель фізики та  математики

Категорія: спеціаліст вищої категорії

Педагогічний стаж: 24 роки

Проблема над якою працює вчитель:

"Підвищення рівня педагогічної майстерності під час формування ключових компетентностей учнів на різних етапах уроку"

 

Гуржій Олена Олександрівна


Дата народження: 15 травня 1991 року
Освіта:повна вища

В 2013 році закінчила Полтавський національний педагогічний університет ім.. В.Г. Короленка
Спеціальність за дипломом: вчитель біології та екології, практичний психолог у навчальному закладі


Педагогічний стаж: 7 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії

Проблема над якою працює вчитель: Використання інноваційних технологій у освітньому процесі з метою підвищення компетентності учнів на уроках біології та хімії

 

Руденський Антон Сергійович


Дата народження: 2 травня 1991 року
Освіта: повна вища
В 2014 році закінчив Полтавський національний педагогічний університет ім.. В.Г. Короленка
Спеціальність за дипломом: вчитель фізичної культури

Педагогічний стаж: 6 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії


Проблема над якою працює вчитель: Врахування вікових особливостей учнів під час освітнього процесу на уроках фізичної культури та Захисту Вітчизни

 

 

 

 

 

 


 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

         

  

       

 

 

 

 

 

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

 

 

Файли для завантаження

 

НОВЕ Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2020/2021 н. р.

      ЗАКОН УКРАЇНИ Про освіту: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

        Закон України Про повну загальну середню освіту: https://drive.google.com/file/d/1iEhHlLoa5nHeYV2g0-RhhQBRJXYoJkw8/view?usp=sharing


          Новий закон про середню освіту: відповідаємо на неочевидні запитання: https://nus.org.ua/questions/novyj-zakon-pro-serednyu-osvitu-vidpovidayemo-na-neochevydni-zapytannya/
 

     Державний стандарт початкової освіти (зі змінами): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF

       НОВЕ!  Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи наказ              МОН від 07.02.2020  № 143 (набрав чинності  24.03.2020.): https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20#n12

      Документи на зарахування до 1 класу можна приймати онлайн – роз’яснення МОН:

       https://nus.org.ua/news/dokumenty-na-zarahuvannya-do-1-klasu-mozhna-pryjmaty-onlajn-roz-yasnennya-mon/ 

 

     НОВЕ Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи (Наказ МОН України від 02.09.2020 р. № 1096)

    Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (Наказ Міністерства освіти і науки України від 27. 08. 2019 р. № 1154)  

    Початкова школа  Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у2019/2020 навчальному році ( лист №1/11-5966 від 01.07.2019) 

       Інформаційні матеріали щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020 н. р. ( додаток до листа Міністерстваосвіти і науки України від  27.06.2019№ 1/9-414)

       “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році” (лист МОН від 10.06.2019 № 1/9-365) 

 
 
 
 

     Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі (наказ МОН від 13. 07. 2017 р. № 1021)

     Свідоцтво досягнень учня 1 класу

     Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання

     Наказ про затвердження методичних рекомендацій щодо освітнього простору НУШ

     Роз'яснення  щодо порядку поділу класу на групи при вивченні окремих предметів (Постанова КМУ № 87 від 21 лютого 2018 р.)

     Лист ІМЗО  Про проведення Всеукраїнської акції «Разом до Нової школи»

 

 

     Це цікаво: 

 

     Всеукраїнський освітянський онлайн-марафон. НУШ: 30 важливих питань.

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:

 

     ВІППО. Відділ початкового навчання та дошкільного виховання

 

     ВІППО. Нова українська школа

 

     Нова українська школа. Веб-ресурс НУШ

 

 

     Всеосвіта - освітній проект (онлайн-бібліотека методичних матеріалів)

 

     ПРО. СВІТ

 

     Освітня платформа «Критичне мислення»

 

      Топ-15 корисних ресурсів для самоосвіти

 

      Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 1-х класах експериментальних ЗНЗ (у пілотних школах)Додаток до листа МОН від  23.08.2017 р. №  1/9-450

 

                                                                                                     Наказ №230     від27.09.2019      

                                                             

Плану заходів

щодо попередження насильницької моделі поведінки,  випадків булінгу серед учасників освітнього процесу

КЗ«Полтавськийнавчально-виховний комплекс

(загальноосвітнійнавчальний заклад-дошкільнийнавчальний заклад)  № 36

Полтавськоїміської ради Полтавськоїобласті»

на 2019- 2020 н. р.

п\п

 

Назва заходу

Термін

проведення

Класи

Відповідальний

 

1

Засідання МО класних керівників: «Особливості взаємодії суб'єктів виховного процесу.Робота з учнями, що схильні до правопорушень та девіантної поведінки. Аналіз критичних ситуацій.»

Грудень

 

Голова МО класних керівників

2

Розмістити на сайті закладу номери телефону гарячої

лінії протидії булінгу

Січень

 

Вчитель

інформатики

3

Провести в навчальному закладі тиждень протидії поширення боулінгу серед учасників

освітнього процесу

Лютий

1-11

ЗДВР,

Кл.кер.

1-11 кл.

4

Перегляд відео-презентацій

«Булінг в школі. Як його

розпізнати?»

Лютий

1-11

Кл.кер.

1-11 кл.

5

Проведення уроків відвертого

спілкування.

1-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших».

5-7кл. – «Допоможи собі рятуючи інших».

8-11 кл. - «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Простосунки в учнівському середовищі».

Березеь

1-11

Кл.кер.

1-11 кл.

6

Організувати в навчальному закладі написання есе на тему

«Як довіряти і бути вдячним іншим».

березень

10-11

Вчителі україн

ської мови та літератури

7

Провести батьківський лекторій на тему

«Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою».

березень

 

ЗДВР

8

Заняття з елементами тренінгу «Профілактика булінгу вучнівському середовищі».

квітень

5- 11

Кл.кер.

5-11 кл.

9

Проведеннямоніторинговогодослідження “Прояви булінгу в учнівському серидовищі”

квітень

1-11

ЗДВР,

Кл.кер.1-11 кл.

10

Години спілкування «Кібербулінг! Який він?».

травень

4-11

Класні керівники

4-11кл.

11

Складання та розповсюдження серед учнів 1-11кл. листівок на тему « Не стань жертвою

Квітень-травень

 

Педагог-організатор

12

Години відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції «Не допускай проявів буліну над собою. Допоможи товаришеві».

Протягом року

4-11

ЗДВР

13

Проведення засідання методичного об’єднання класних керівників 1-11 кл. на тему «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу»

жовтень

 

ЗДВР,

Голова МО кл.кер.

14

Заняття шкільного самоврядування ТЕМП

на тему «Не допускай насилля над ближнім»

Листопад

5-11

Педагог-організатор

15

Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ!

листопад

5-11

Вчитель малювання

16

Інтерактивне заняття за участі лекторів БО “Світло надії” на тему «Булінг».

грудень

8-11

ЗДВР

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19

Процедура подання  (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)

1.     Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

2.     На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).

            3.     Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.

            4.     До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.

          5.     Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу

  1. Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.
  2. Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

 

Касьяненко Світлана Григорівна

Дата народження: 04 лютого 1970 року

 

       Освіта і стаж роботи

 

Освіта: повна вища

В 1991 році закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка за спеціальністю – педагогіка і методика початкового навчання

 

Спеціальність за дипломом- вчитель початкових класів

Категорія – спеціаліст IIкатегорії

Педагогічний стаж – 7 років

Місце роботи- Комунальний заклад «Полтавський навчально виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) №36 Полтавської міської ради Полтавської області»

 

Проблема над якою працює вчитель:

 Дидактична гра - активний вид пізнавальної діяльності.

 

 

Касьяненко Світлана Григорівна

Дата народження: 04 лютого 1970 року

 

       Освіта і стаж роботи

 

Освіта: повна вища

В 1991 році закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка за спеціальністю – педагогіка і методика початкового навчання

 

Спеціальність за дипломом- вчитель початкових класів

Категорія – спеціаліст IIкатегорії

Педагогічний стаж – 7 років

Місце роботи- Комунальний заклад «Полтавський навчально виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) №36 Полтавської міської ради Полтавської області»

 

Проблема над якою працює вчитель:

 Дидактична гра - активний вид пізнавальної діяльності.

 

Тимчасовий кошторис на 2021 рік

Тимчасовий кошторис на 2021 рік (2)

Кошторис (зі змінами) на 2020 рік

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 9 місяців 2020 року

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за 9 місяців 2020 року

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами за 9 місяців 2020 року

 

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за 9 місяців 2020 року

Кошторис (зі змінами) на 2020 рік

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за І півріччя 2020 року

Звіт про  надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами за І півріччя 2020 року

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за І півріччя 2020 року

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за І півріччя 

Кошторис зі змінами на 2020 рік (22.07.2020 р.)

Кошторис (зі змінами) на 2020 рік ( 22.06.2020 р.)

Кошторис на 2020 рік

Кошторис (зі змінами) на 2020 рік

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма №4-1м)

за І квартал 2020 року

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма №4-3м)

за Іквартал 2020 року

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2м) за І квартал 2020 року

 

 

 Мажуга Інна Валеріївна

Голова методичного об'єднання

 Дата народження:4 серпня 1987 року

Освіта:повна вища

В 2009 році закінчила Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, психолого-педагогічний  факультет за спеціальністю - початкове навчання та дошкільне виховання

В 2010 році закінчила Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, природничий факультет за спеціальністю - управління навчальними закладами.

 Спеціальність за дипломомвчитель початкових класів

Категорія вчитель І категорії, старший вчитель

Педагогічний стаж11 років

Проблема над якою працює вчитель:

«Педагогічне спілкування як засіб виховання і навчання молодших школярів» 

 

Касьяненко Світлана Григорівна

Дата народження: 04 лютого 1970 року

 Освіта: повна вища

В 1991 році закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка за спеціальністю – педагогіка і мпеціальність за дипломом- вчитель початкових класів

Категорія – спеціаліст IIкатегорії

Педагогічний стаж – 7 років

  • Місце роботи – Комунальний заклад "Полтавський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) № 36 Полтавської міської ради Полтавської області"

Проблема над якою працює вчитель:

 Дидактична гра - активний вид пізнавальної діяльності.

 

Митько Ірина Володимирівна

  • Дата народження: 25 червня 1990 року
  • Освіта: повна вища

 В 2012 році закінчила Полтавський  державний педагогічний універстет  ім. В.Г. Короленка, психолого-педагогічний  факультет за спеціальністю “ Початкова освіта. Дошкільна освіта ”

  • Спеціальність за дипломом – «Вчитель початкової школи. Вихователь дітей дошкільного віку.
  • Категорія – спеціаліст  ІІ категорії
  • Педагогічний стаж – 7 років
  • Місце роботи – Комунальний заклад "Полтавський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) № 36 Полтавської міської ради Полтавської області"

Проблема над якою працює вчитель:

Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами навчально - ігрової діяльності.

 

 

Кравченко Вікторія Володимирівна

Дата народження: 08 грудня 1981 року

Освіта: повна вища

В 2001 році закінчила Кременчуцьке педагогічне училище ім. А.С.Макаренка  (вчитель початкових класів).

В 2012 році закінчила Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка(вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури)

Категорія -спеціаліст, педагогічний стаж- 18 років.

Місце роботи- Комунальний заклад «Полтавський навчально виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) №36 Полтавської міської ради Полтавської області»

Проблема над якою працює вчитель:

Розвиток творчих здібностей школярів у процесі навчання.

 

 Овчаренко Тетяна Олексіївна

 

Дата народження  -  19 серпня 1958 р.

Освіта  -  повна вища

В 1987 році закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Короленка, психолого-педагогічний факультет за спеціальністю педагогіка і методика початкового навчання. Одержала кваліфікацію і звання учителя початкових класів середньої школи.

В 1981 році закінчила Олександрійське культурно-освітнє училище за спеціальністю культурно-освітня робота. Одержала кваліфікацію – клубний працівник, керівник самодіяльного хорового колективу.

Категорія  -  спеціаліст вищої категорії.

Педагогічний стаж  -  28 років.

Місце роботи  -  Комунальний заклад «Полтавський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ – ДНЗ) №36 Полтавської міської ради Полтавської області».

Проблема над якою працює вчитель:

Розвиток творчих здібностей школярів засобами мистецтва.

 Пономаренко Тетяна Леонідівна 

-Дата народження:10 липня 1982 року

- Освіта: повна вища

- В2018 році закінчила Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка, факультет технологій та дизайну за спеціальністю ,,Трудове навчання та технології,,

- Спеціальність за дипломом : ,,Учитель трудового навчання та технологій. Викладач закладу вищої освіти з трудового навчання та технологій,,

- Категорія: спеціаліст

- Педагогічний стаж - 2 роки

- Місце роботи - Комунальний заклад ,,Полтавський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ)36 Полтавської міської ради Полтавської області,,

Проблема над якою працює вчитель:

Розвиток творчих здібностей учнів під час роботи ГПД.

 

2021 Copyright Полтавський НВК №36 Rights Reserved